Retourneren

Wat jammer dat ons product niet aan je verwachting voldoet. We doen er alles aan om dat te voorkomen door duidelijke productinformatie, maatvermelding en we staan telefonisch en in de winkel voor je klaar om vragen te beantwoorden en samen met jou te zoeken naar jouw persoonlijke favorieten. En dan kan het misschien toch nog gebeuren dat je een product wilt retourneren. Geen probleem, dat kan.

Hoe?

  • Binnen 14 dagen ongebruikt, compleet en in de originele verpakking
  • Kom met je product terug naar de winkel en wij helpen je met het zoeken naar een betere keuze. En als dat niet gaat, krijg je natuurlijk je geld terug.
  • Woon je in Nederland? Stuur dan het pakket terug naar: motoXtra, Habraken 2601-2605, 5507 TR Veldhoven.
  • Woon je buiten Nederland? Stuur dan het pakket gefrankeerd terug naar motoXtra, Habraken 2601-2605, 5507 TR Veldhoven.

Uitzonderingen op ons retourbeleid

Navigatiesystemen, communicatiesystemen kunnen niet worden geretourneerd als de doos is geopend. En artikelen als gehoorbescherming kunnen ook niet worden geretourneerd.

Terugbetaling

Zodra je retour bij ons is ontvangen, storten wij de aankoopsom uiterlijk 7 werkdagen terug op de rekening waarmee je de betaling hebt gedaan.

Klachten

  1. Meldt je klacht zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 2 maanden na constatering. Dit geldt zowel voor klachten over door jou gekochte kleding, schoenen, helmen etc. als voor klachten over de uitvoering van onze diensten.
  2. Stuur je klacht bij voorkeur per email naar info@motoXtra.nl en voeg aankoopbewijzen, bewijs van inname voor reparatie, orderformulieren in geval van maatwerk etc. toe.
  3. Wij nemen contact met je op om te overleggen hoe we je klacht volgens de voorwaarden en de voor jou beste manier kunnen oplossen.