Bezorgen en afhalen

Wij begrijpen dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis wilt hebben. Daarom doen wij ons best om bestellingen die voor 16.00 uur bij ons binnenkomen nog dezelfde dag naar je toe te sturen. Hieronder leggen we de verschillende verzendmethoden uit, zodat jij kan kiezen welke manier jou het beste uitkomt.

Standaard verzending (gratis bij bestellingen vanaf € 50,00)

Voor het verzenden van je bestelling vanaf € 50,00 binnen Nederland en België rekenen we geen verzendkosten. Voor kleinere bestellingen berekenen we een bijdrage in de verzendkosten van € 6,95.

Bezorging

Als je je bestelling voor 16.00 uur plaatst, dan versturen wij het pakketje dezelfde dag naar je toe. Je ontvangt een track & trace code per email zodat je precies weet waar jouw pakketje is en wanneer het bij je bezorgd wordt. En ben je per ongeluk toch niet thuis? Dan proberen we je pakket bij de buren af te geven.

Veranderen van je afleveradres

Tot 14.00 uur kan je het afleveradres van je bestelling nog wijzigen. Handig als je erachter nog op tijd achter komt dat niemand je pakket kan aannemen als het wordt bezorgd. Snel even bellen dan: +31 (0)85 130 19 69.

Levertijden

Wij houden onze levertijden graag kort, zodat jij zo snel mogelijk je nieuwe spullen kunt gebruiken. Dus, is het door jou gekozen product op voorraad en bestel je voor 16.00 uur, dan sturen we het dezelfde dag nog naar je toe. In principe heb je het dan de volgende dag in huis. Je begrijpt dat we onze pakketten niet zelf rondbrengen, dus we zijn hierbij wel afhankelijk van onze bezorgpartners. Houd je er rekening mee dat zondag geen bezorgdag is?

Producten met verschillende levertijden?

Als je meerdere producten besteld, sturen we ze allemaal in een keer naar je toe. Dat scheelt een paar keer thuisblijven en het is beter voor ons milieu. Mocht het zo zijn dat levering van een product langer gaat duren, dan nemen we contact met je op om te overleggen hoe je je bestelling wilt ontvangen.

Producten niet meer leverbaar?

Als een product niet leverbaar is, staat dit in de webshop vermeld. En mocht het nou toevallig zo zijn dat de laatste broek net voor je neus is besteld door iemand anders, dan nemen we contact met je op om te kijken hoe we je toch van dienst kunnen zijn.